Internetinės parduotuvės kaina

  • 2019-03-11
  • Dalintis:

Nusprendėte pradėti internetinį verslą, o gal – savo turimam verslui suteikti elektroninę platformą? Jums prireiks patikimos ir saugios platformos el. prekybai vystyti. El. parduotuvė – didelis pranašumas prieš fizines patalpas su visa komanda pardavėjų, valytojų ir dar daugybe personalo, tačiau ji taip pat kainuoja.

Ką reikia žinoti apie internetinių parduotuvių kūrimą ir kokia yra internetinės parduotuvės kūrimo kaina?

Internetinės parduotuvės kaina gali svyruoti nuo kelių šimtų iki keliolikos tūkstančių eurų. Kaina priklauso nuo daugelio dalykų – nuo specialistų kompetencijos bei reputacijos, nuo parduotuvės dizaino (naudojamas šablonas ar kuriamas unikalus dizainas, pritaikytas jūsų verslo nišai), nuo parduotuvės funkcionalumo ir kt.

Iš esmės, internetinės parduotuvės kaina priklauso nuo jūsų poreikių.

Jūsų internetinė parduotuvė – unikali ar šablono pagrindu?

Internetinės parduotuvės kūrimas paprastai prasideda šiuo klausimu: „Unikalus dizainas ar šablono pagrindu?“

Jei parduotuvė kuriama šablono pagrindu, jos kaina prasideda nuo 900 Eur (gerai paieškojus, internete galima atrasti “specialistų”, kurie el. parduotuvę sukurs dar pigiau, tačiau tikėtis aukštos kokybės būtų naivu). Tokia parduotuvė turės visas bazines funkcijas – prekių katalogą su kategorizavimo funkcija, akcijų ir naujienų modulius, 3-4 apsipirkimo žingsnių krepšelį, atsiskaitymo su PayPal ir Paysera galimybes, prekių pristatymas per Omniva arda DPD kurjerius – viskas, ko reikia veikiančiai parduotuvei.

Šablono pagrindu sukurtos parduotuvės kaina nėra didelė, tačiau tokios parduotuvės bus neišsiskiriančios, standartinės išvaizdos ir galimai neatitiks jūsų įmonės stiliaus. Jei norėsite pakoreguoti šabloną, kad jis geriau reprezentuotų jūsų įmonę, teks į pagalbą pasitelkti dizainerį.

Individualaus dizaino pagrindu kuriama internetinė parduotuvė - jos kaina prasideda nuo 2900 Eur. Su tokia internetine parduotuve būsite išskirtiniai, labiau išsiskirsite iš savo konkurentų. Specialiai jūsų verslui sukurtas dizainas atspindės įmonės įvaizdį, bus susietas su jūsų įmonės atributika, vizualiai įsimenamas ir atpažįstamas, o el. parduotuvė atrodys solidesnė ir patikimesnė. Pagalvokite patys – norėtumėt apsilankyti ekskliuzyviniame salone ar pirkti prekę iš kioskelio?

Šablonus verta rinktis tuo atveju, jei norite išbandyti naują verslą ar tiesiog neturite daug pinigų investicijoms.

Individualaus dizaino pavyzdys

Internetinės parduotuvės, sukurtos naudojant individualų dizainą pavyzdys. (Peržiūrėti gyvai)

Parduotuvės funkcionalumas ir jos matomumas interneto paieškos sistemose

Internetinės parduotuvės kūrimo kaina priklauso nuo parduotuvės funkcionalumo – tiesioginio atsiskaitymo galimybių, prekių pristatymo, prekių sukėlimo, klasifikavimo, kategorizavimo būdų ir kt. Viskas priklauso nuo to, ar jums užtenka bazinės komplektacijos, ar pageidausite papildomų modulių bei įskiepių (pvz. automatizuotas informavimas apie mažėjančias prekių kainas, automatizuoti priminimai apie apleistus pirkinių krepšelius, automatizuoti priminimai apie nuolaidas, kurios yra taikomos perkant tam tikrą prekių kiekį ir kt.).

Kitas dalykas – tai SEO optimizavimas ir parduotuvės „matomumas“ interneto paieškos sistemose. Ne visos el. komercijos platformos yra vienodai „draugiškos“ interneto paieškos sistemoms. Siekiant parduotuvės populiarumo ir kuo didesnio lankytojų skaičius, reikalingas SEO optimizavimas – svarbu, kad parduotuvė būtų vartotojams matoma ir lengvai surandama – nebent jūs prekiaujate itin specifiniais produktais, skirtais siauram, jums asmeniškai žinomų žmonių ratui.

Internetinės parduotuvės kūrimo kaina išauga, jei atliekama papildoma integracija su trečiųjų šalių sistemomis – sąsajos su e. bankininkystės sistemomis kaip Swedbank, SEB bankas ir kt., įvairiomis papildomomis mokėjimų sistemomis (WorldPay, Ukash, Webmoney) arba su papildomomis siuntų tarnybomis ,taip pat sąsajos su tarptautinėmis prekybos platformomis kaip Ebay, Google Shopping ir kt.

Kaip nepadaryti klaidos, renkantis el. parduotuvės kūrėjus?

Visi stengiasi sutaupyti, bet kaip sutaupyti taip, kad vėliau nereiktų mokėti antrą kartą už tą patį produktą? Viena iš daugelio klaidų, kurią dažnai daro užsakovai – kreipiasi į laisvai samdomus specialistus (angl. freelancer) arba pradedančius programuotojus. Pradedantis kūrėjas dažniau pasiūlys mažesnę kainą nei įmonė, tačiau su tuo susijusios didesnės rizikos. Laisvai samdomi programuotojai dažniausiai dirba vieni ir negali pasiūlyti tokios paslaugų kokybės, kokią garantuoja profesionalų komanda.

Samdant komandą, kaina dažnai yra aukštesnė, tačiau darbas bus atliktas greičiau ir profesionaliau. Komanda sudaryta iš įvairių sričių ekspertų, tokių kaip programuotojai, dizaineriai, SEO specialistai ir kt., suveikia sinergijos efektas, prie projekto vienu metu dirba keletas žmonių, todėl darbai atliekami per trumpesnį laikotarpį.

Kaip įsitikinti pasirinktų specialistų, kuriems norite patikėti internetinės parduotuvės kūrimą, kompetencija? Paprasčiausi būdai – pasižiūrėti ankstesnius šio specialisto ar įmonės atliktus darbus bei atsižvelgti į klientų rekomendacijas bei atsiliepimus. Tiesa, tekstiniu formatu parašyti atsiliepimai ne visada atspindi realybę, todėl jais aklai pasitikėti nereikėtų.

Garantinis internetinės parduotuvės aptarnavimas

Pasidomėkite, ar specialistai, į kuriuos kreipėtės, suteikia el. parduotuvei garantinį aptarnavimą. Net ir pačiai geriausiai sistemai reikia nuolatinės priežiūros, tokios kaip modulių atnaujinimas, saugumo užtikrinimas ir kt. Turėdami garantinio aptarnavimo paslaugą, galėsite jaustis saugiai – iškilus problemoms, jums neteks patirti papildomų išlaidų ir ieškoti pašalinių problemą išspręsti gebančių specialistų – iškart gausite visą reikalingą pagalbą iš tų pačių žmonių, kurie jūsų el. parduotuvę sukūrė.

Internetinė parduotuvė – ne vienkartinis užsakymas, o ilgalaikė partnerystė

Internetinė parduotuvė savo esme nėra daiktas. Tai yra el. komercijos sistema, tai yra verslas, todėl ji, kaip ir kiekvienas verslas, keičiasi ir auga, priklausomai nuo rinkos pokyčių, klientų poreikių ir nuo jūsų paties ambicijų. Elektroninės parduotuvės kūrimas yra ne vienkartinis veiksmas, o besitęsiantis procesas – parduotuvę reikia prižiūrėti, tobulinti, įdiegti naujas funkcijas, atnaujinti dizainą ir t.t. Pasirinkę specialistus, atsakingus už internetinės parduotuvės kūrimą, pasirenkate ne vienkartinį paslaugos tiekėją, o partnerį ilgalaikiam bendradarbiavimui.

Pasirengę pradėti?

Jei Jums patiko mūsų darbai ir sprendimai, kviečiame bendradarbiauti! Norint sužinoti preliminarią paslaugų kainą, papasakokite mums daugiau apie savo projektą.

scroll
Vardas yra privalomas
Įsitikinkite ar įvestas el. paštas yra teisingas.
Projekto tipas*
Pasirinkite projekto tipą
Trumpai aprašykite savo projektą.
Preliminarus biudžetas
iki 1000 €
virš 1000 €
virš 5000 €
virš 10.000 €
* Privalomi laukai
Pažymėkite, kad sutinkate su www.soliduskodas.lt privatumo politika.
Pažymėkite varnelę, kad nesate robotas.

Užklausa išsiųsta

Dėkojame, Jūsų užklausa nusiųsta. Pasistengsime Jums atsakyti kuo greičiau.