Internetinis puslapis – viena esminių jūsų verslo reprezentacijos priemonių internetinėje erdvėje. Tai tarsi jūsų įmonės namai, kuriuose potencialūs klientai ieško informacijos apie gaminamus produktus ar teikiamas paslaugas. Juk ne paslaptis, kad bibliotekų laikas seniai praėjo – šiandien norėdami atrasti ieškomus dalykus potencialūs jūsų klientai nevarto katalogų – tereikia poros raktinių žodžių, suvestų į „Google“ paieškos sistemą ir prieš akis jiems atsiveria visa reikiama informacija. O kas ją vartotojui gali pateikti geriau ir įdomiau, nei jūs patys?
Visgi, verta paminėti, jog internetinių puslapių funkcijos šiandien aprėpia gerokai daugiau nei tik esminės informacijos pateikimą potencialiam klientui. Plataus pobūdžio jų teikiamų privalumų spektras lemia įvairialypę naudą verslui. Pirmiausia, tai platforma jūsų santykių su klientais puoselėjimui ir nuolatiniam palaikymui. Pradedant kasdieniu ar kassavaitiniu informacijos atnaujinimu, įmonės dienoraščio (ang. blog) kūrimu, o baigiant klausimų – atsakymų skiltimi ar netgi galimybe tiesiogiai susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo specialistu ir reikiamą atsakymą gauti iš anksto.
Tačiau nepaisant to, jog internetas tapo mūsų kasdienybe, daugeliui, susidūrus su poreikiu kurti savo įmonės namus internete, kyla nemažai klausimų ir neaiškumų. Taigi, nuo ko pradėti, į kokius klausimus svarbiausia atsakyti ir kokį biudžetą nusimatyti, imant kurti pirmąją internetinę svetainę?
Internetinės svetainės kūrimo procesą pradėti derėtų nuo norimo adreso (domeno) pasirinkimo. Šis gali būti bet koks žodis ar žodžių junginys, pasibaigiantis tokiais simboliais, kaip „.lt“; „.com“; „.de“ ir t.t. Domenas – vienas svarbiausių raktažodžių, siekiant atrasti jūsų verslą internete, tad turėtų visiškai atspindėti teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus. Įprastai įmonės, kurdamos reprezentacinį puslapį internete, domenu renkasi savo pavadinimą, tačiau jei šis jau užimtas, teks apsvarstyti įvairias variacijas – brūkšnelių naudojimą, žodžių dekonstravimą ar kt.
šsirinkus ir įsigijus domeną, reikėtų nuspręsti, kokią svetainės turinio valdymo platformą norėtumėte naudoti – šios, nors iš pirmo žvilgsnio atrodo gana panašiai ir pristato vienodus privalumus, pasižymi skirtingais aspektais. Populiariausios jų – „Wordpress“, „Joomla“ ir „Drupal“. Visos jos – paprastos naudoti, intuityvios ir itin aiškios, tad nesukels problemų su internetinių svetainių turinio valdymu iki šiol nesusidūrusiam vartotojui. „WordPress“ dažniausiai naudojamas tinklaraščių ir mažų bei vidutinių tinklalapių kūrimui, „Joomla“ itin panašus į jį, tačiau siūlo ir unikalią galimybę susikurti savo socialinį tinklą. Tuo tarpu „Drupal“ vadinama galingiausia turinio valdymo sistema, tad ją renkasi didelės apimties svetaines kuriantys asmenys.
Bene svarbiausias klausimas, į kurį derėtų atsakyti nusprendus kurti įmonės puslapį, yra tai, kokius dizaino sprendimus jame norite matyti. Norintiems mokėti mažiau, teks prisitaikyti prie siūlomų šabloninio dizaino alternatyvų bei ribotos unikalių techninių sprendimų integracijų galimybės. Taigi, būsite įsprausti į rėmus, kuriuose privalėsite sutalpinti savo verslą ir jo galimybes bei ryšį su vartotojais. Tuo tarpu individualūs dizaino sprendimai pasižymi didesne kaina, tačiau suteikia galimybę svetainę kurti remiantis įmonės prekės ženklo vadovu, tokiu būdu išlaikant vientisą įvaizdį, ir modifikuoti svetainės funkcionalumą pagal individualius, nuolat kintančius poreikius.
Šiuo metu vyraujančios tendencijos rodo, jog populiariausia yra minimalistinė kryptis – oficialios įmonių svetainės pasižymi švarumu, paprastumu, jos nėra apkrautos grafine informacija ir nereikalingomis nuorodomis. Itin patrauklios yra ir vieno puslapio svetainės – jose vartotojas nepasiklysdamas vidiniuose puslapiuose gali lengvai rasti visą reikiamą informaciją, o jums tenka užduotis turinį pristatyti įdomiai ir nestandartiškai.
Kaip ir kiekvienas projektas, internetinė svetainė pradedama kurti nuo idėjos ir planavimo – jūsų pasirinkti specialistai įsigilina į kliento poreikius, sudaro vidinių puslapių struktūrą ir detaliai aptaria internetinės parduotuvės funkcionalumą. Tuomet ivertinami terminai ir biudžetas projekto įgyvendinimui, o jei abi puses susitarimas tenkina, imamasi antrojo etapo – dizaino kūrimo. Šiame etape maketuojamas internetinės parduotuvės dizainas. Paruošus dizainą kompiuterinei internetinės parduotuvės versijai ir suderinus su klientu, pradedamas maketuojamas dizainas, pritaikytas išmaniesiems telefonams ir planšetėms.
Tuomet prasideda sudėtingiausia dalis – dizaino karpymas, kai programuotojas konvertuoja dizainą į HTML failus, ir paties puslapio programavimas, kurio metu įgyvendinamos suderintos funkcijos bei kuriama sistemos logika. Šio etapo tikslas yra ne tik sukurti funkcionalumą, tačiau ir padaryti, kad sukurtos funkcijos veiktų optimaliai ir stabiliai. Tai įgyvendinus yra atliekami sistemos saugumo, našumo ir pritaikomumo bandymai, o jums suteikus pritarimą puslapis yra išleidžiamas į dienos šviesą.
Jei Jums patiko mūsų darbai ir sprendimai, kviečiame bendradarbiauti! Norint sužinoti preliminarią paslaugų kainą, papasakokite mums daugiau apie savo projektą.