Kaip padidinti parduotuves pardavimus

  • 2019-06-03
  • Dalintis:

Mano sukurta internetinė parduotuvė graži, produktai nuostabūs, kodėl tiek mažai pirkėjų? Ar esate kada sau uždavę panašių klausimų? Jei taip, šis straipsnis kaip tik jums.

Pirkimo proceso pabaiga – svarbiausias žingsnis prekyboje

Tom Hopkins Kiekvienas pardavėjas žino – sėkmingai uždaryti pirkimo procesą taip pat svarbu, kaip ir jį pradėti. Tikriausiai neverta klausti, ar kada nors teko atidaryti duris plačiai besišypsančiam, kompanijos logu paženklintais marškinėliais vilkinčiam ir, tikriausiai, abejotinos kokybės produktus siūlančiam prekeiviui. Jie - sunkiai dirbantys, tačiau mažai vertinami pardavimų specialistai. Jie niekada nepaleis jūsų negavę magiškojo „3 NE“, todėl pirmiausia paklaus jūsų apie tai, kam prieštarauti nesugebėsite: „šiandien gražus oras, tiesa?“ arba priešingai - „kaip negailestingai šiandien lyja, ar ne?“ – priklausomai nuo to, kokios oro sąlygos, turėsite sutikti ir atsakyti „TAIP“. Gaudydami jūsų „TAIP“ ir vengdami „NE“ jie nukeliaus taip toli, jog nepastebėsite, kai produktas, kurio jums galbūt visai nereikėjo, taps ganėtinai patraukliu, ir, tik pardavėjui išsitraukus užsakymo formą, trumpai susimąstysite, tačiau – jau per vėlu. Tapote muse voro pinklėse ir esate taip tvirtai apvynioti, jog atsisakyti tampa per sudėtinga, tad uždarote duris su produktu, kurio jums visai nereikia. Taip elgtis su savo internetinės parduotuvės klientais nesiūlome – nei lojalumo, nei teigiamų atsiliepimų tokiu būdu negausite, tačiau pasimokyti yra iš ko: kai pirkėjas jau suviliotas, neleiskite jam išsprūsti tik todėl, kad internetinės parduotuvės voratinklis per silpnas ir suplyšta tą paskutinę minutę, kai pirkėjas pasiruošęs ištiesti kreditinę kortelę.

Internetinių parduotuvių administratorių klaidos

Labai dažnai verslininkai ir internetinių parduotuvių administratoriai didžiausią dėmesį kreipia į tai, kaip puslapis atrodo vizualiai, kaip išdėlioti prekes ir užsakyti SEO paslaugas teikiančią įmonę. Galų gale – pirmas įspūdis yra pats svarbiausias ir užtikrina, jog pirkėjai tęs apsipirkimą, tačiau internetinėse parduotuvėse - net labiau nei fizinėse - svarbu pirkimo proceso pabaiga, t.y. atsiskaitymas (angl. checkout). Lygiai taip pat, kaip su prie jūsų durų pasirodžiusiu prekeiviu pajuntate šiokią tokią grėsmę tik jam išsitraukus užsakymo formą, jūsų klientai - priėję paskutinį apsipirkimo internetinėje parduotuvėje žingsnį. Taip, internetinė komercija egzistuoja jau daugiau kaip 20 metų, ir taip, kiekvienais metais internetu išleidžiama pinigų suma vis auga ir jau peržengia 1 bilijoną dolerių, tačiau vartotojų pasitikėjimas internetinėmis parduotuvėmis vis dar svyruoja. Jei puslapis atrodo nesaugus, pirkėjų noras įsigyti jūsų siūlomą prekę gali būti atsvertas nenoro atskleisti savo kortelės duomenis. Egzistuoja daugybė būdų, kaip pirkėjams suteikti daugiau užtikrintumo: pradedant jau visiems pažįstamu ir tikriausiai nieko nebestebinančiu SSL sertifikatu iki galimybės atsiskaityti per PayPal sistemą bei saugų apsipirkimą garantuojančių priemonių (Shopify Secure, McAfee Secure etc) demonstravimo.

Nelaukti mokesčiai internetinėje parduotuvėje = paliktas neapmokėtas pirkinių krepšelis

Įsivaizduokite tą patį prekeivį prie jūsų durų – esate užhipnotizuoti tiek, kad tiesiate banko kortelę sumokėti už 40 peilių (su 6 specialiais peiliais duonai), kai staiga prekeivis iškelia pirštą ir nusišypsojęs ištaria: „beje, pamiršau paminėti – jei norite, jog šie peiliai būtų pagaląsti, turėsite sumokėti papildomą 5 eurų mokestį“. Viskas – esate pažadintas iš hipnozės, o jūsų kortelė vėl grįžta į kišenę. Lygiai tas pats galioja ir internetinėje prekyboje – netikėti mokesčiai gali priversti jūsų pirkėją apsigalvoti ir palikti krepšelį neapmokėtą. Pirmiausia, tai klientus erzina, antra – atrodote nekompetentingas, jei nesugebate tinkamai komunikuoti kainų iš anksto.

Tinkamas prekių krepšelio ir pirkimo proceso apipavidalinimas veda prie apmokėti pasiruošusių pirkėjų

Paprastas būdas užsitikrinti, jog klientai jausis ramiai ir užtikrintai eidami link apmokėjimo – aiškiai nurodomi žingsniai. Dažniausiai jie būna: Paprastas apsipirkimo procesas

Santrauka arba kitaip - prekių krepšelis. Taip paprasta ir kartu – taip sudėtinga. Internetinės parduotuvės kūrimo procese tikrai svarbiausia sukurti tinkamą erdvę produktams bei jų teisingas aprašymas – juk tai pritraukia pirkėjų dėmesį. Pritraukia? Taip. Garantuoja pirkimą? Ne.

Pirkinių krepšelis

Esate už paprastumą? Mes taip pat, tačiau klientai mėgsta jausti, jog turi kontrolę, ypač jei apsipirkimas vyksta elektroninėje erdvėje, kur nei produktų paliesti, nei pardavėjo pamatyti jie negali, tad psichologiškai pasitikėjimas yra daug mažesnis nei įprastose parduotuvėse. Net jei pirkėjas perka tik vieną produktą, aiški vizualizacija, pavadinimas, trumpas apibūdinimas padės pirkėjui jaustis tvirtai žinant, kad moka būtent už tai, ką nori įsigyti. Sugalvoti produkto pavadinimą jums kainavo daug kūrybinių kančių ir tikriausiai išreiškia produkto esmę, bet nepamirškite, jog dažnai pirkėjai apžiūri ne vieną panašų produktą(angl. evaluation of alternatives), todėl tikriausiai jau pamiršo, koks kūrybiškas pavadinimas produktui skirtas – jis nori žinoti, ar tai žieminės padangos, plaukų lakas ar krūmapjovė. Taip pat svarbu, jog pirkėjams suteikiama laisvė net ir paskutinę minutę išimti (ar pridėti) produktus iš krepšelio. Žinoma, kaip verslininkas, nenorite, jog taip atsitiktų, galbūt net tikitės, jog neradęs išmetimo mygtuko pirkėjas visgi nuspręs nusipirkti visas prekes, tačiau toks šansas – vienas iš milijono. Daug dažniau klientai tiesiog jausis susierzinę ir paliks jūsų internetinę parduotuvę nesusimokėję už nieką.

Sekantis žingsnis – prisijungimas arba registracija. Taip, norime lojalių klientų, ne, nenorime atbaidyti tų, kurie nenori dalintis savo asmenine informacija. Ir tebūnie tokių žmonių mažuma. Suteikę šansą apsipirkti svečio teisėmis, užsitikrinsite, jog patenkinate visų poreikius.

Paskutiniai, bet tikrai ne mažiau svarbūs žingsniai - pristatymas ir mokėjimas. Nesuklyskite pasitikėdami, jog tiek toli nuėjęs pirkėjas nebedings. Būtent čia dažnai iškyla daug klausimų, papildomų išlaidų klientui ir, neišvengiamai, nesusipratimų, tad dar kurdami savo internetinę parduotuvę apgalvokite:

  • Kokiais būdais leisite atsiskaityti;
  • Kokius pristatymo būdus siūlysite.

Pristatymo būdo nelankstumas, smarkiai išaugusi kaina, netikėtai ilga pristatymo trukmė – tai visi elementai vedantys prie nemalonios apsipirkimo patirties, kurios galima išvengti viską gerai apgalvojus internetinės parduotuvės kūrimo stadijoje. Jau egzistuoja daug palengvinimų, tokių kaip Google Autofill, kuris automatiškai užbaigia pildyti pirkėjo adresą, el. pašto adresą ir kitas dažnai vedamas detales.

Kad nebūtų taip, kaip lietuvių liaudies patarlėje „kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių“, ir jūsų internetinė parduotuvė neverstų pirkėjų jaustis lyg skęstant pelkėje, pasirūpinkite jų pozityvia patirtimi, kuriai svarbiausia, jog pirkėjas visuomet jaustųsi turintis kontrolę, ramus ir nespaudžiamas.

Pasirengę pradėti?

Jei Jums patiko mūsų darbai ir sprendimai, kviečiame bendradarbiauti! Norint sužinoti preliminarią paslaugų kainą, papasakokite mums daugiau apie savo projektą.

scroll
Vardas yra privalomas
Įsitikinkite ar įvestas el. paštas yra teisingas.
Projekto tipas*
Pasirinkite projekto tipą
Trumpai aprašykite savo projektą.
Preliminarus biudžetas
iki 1000 €
virš 1000 €
virš 5000 €
virš 10.000 €
* Privalomi laukai
Pažymėkite, kad sutinkate su www.soliduskodas.lt privatumo politika.
Pažymėkite varnelę, kad nesate robotas.

Užklausa išsiųsta

Dėkojame, Jūsų užklausa nusiųsta. Pasistengsime Jums atsakyti kuo greičiau.