Kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus

  • 2019-05-27
  • Dalintis:

Internetinė parduotuvė – šiuolaikiškas ir patrauklus pasirinkimas norintiems vykdyti verslą internete. Ir nors šis sprendimas ypač žavi savo pliusais, kiekvienam internetinės parduotuvės savininkui aktualu žinoti, kokiais būdais galima padidinti pardavimas. Tad siūlome susipažinti su pačiais dėmesio verčiausiais būdais.

Interetinės parduotuvės pritaikymas mobiliesiems telefonams bei planšetėms

Responsive dizainas, internetinės parduotuvės pritaikymas mobiliems bei planšetėms Išgirdus frazes internetinių parduotuvių kūrimas ar internetinė parduotuvė, pirmiausia įsivaizduojama, kad šis sprendimas pritaikytas kompiuteriui. Ir iš tiesų – kone visas veikiančias internetines parduotuves galime pasiekti naudodamiesi šiuo įrenginiu. Vis dėlto, tai tikrai nėra vienintelis įmanomas sprendimas. Jei siekiate didinti pardavimų skaičių, būtina pritaikyti internetinę svetainę mobiliesiems telefonams bei planšetėms. Kuo didesnė auditorija, tuo daugiau pirkimų bus įvykdyta.

Klientų informavimas apie sumažėjusią prekės kainą

Sumažėjusi gaminio kaina gali tapti puikia paskatinimo priemone jį įsigyti. Taigi, siekdami padidinti savo intenetinės parduotvuės pardavimus, įdiekite dar vieną funkcinį sprendimą – informuokite lankytojus apie sumažėjusią prekių kainą.

Specialūs pasiūlymai – pradiniame internetinės svetainės puslapyje

Jei jums aktualu, kaip padidinti pardavimus, pats metas išbandyti ir dar vieną priemonę. Įvairūs tyrimai rodo, kad pardavimų skaičius išauga tuomet, jei pateikiami specialūs pasiūlymai. Taigi, jei to dar nepadarėte, pats metas įgyvendinti šį sumanymą. Beje, efektas bus dar didesnis, jei specialūs pasiūlymai bus pateikti pirmajame internetinės svetainės puslapyje.

Priminimas apie apleistą krepšelį

Neretai pasitaiko situacijų, kuomet į internetinę parduotuvę užsukęs lankytojas pradeda apsipirkimą, tačiau vos įsidėjus keletą prekių į krepšelį, dėl kokių nors priežasčių tenka nutraukti šį procesą. Ir labai tikėtina, kad lankytojas nepabaigs pradėto darbo, tol, kol jūs jam apie tai nepriminsite. Taigi, jei jus domina vertingiausi pardavimų skatinimo metodai, pats metas išbandyti dar vieną dalyką – siųskite priminimus apie apleistus krepšelius.

Pardavimus skatina ir pasitikėjimas

Pardavimų skatinimo metodai yra labai įvairūs ir kai kurias atvejais netgi sunku juos atpažinti. Pardavimų skatinimas yra neatsiejamas ir nuo pasitikėjimo: praktika rodo, kad pirkėjai kur kas mieliau ir dažniau apsiperka tose parduotuvėse, kur įdiegti saugaus pirkimo ženklai. Taigi, jei jų jūsų internetinėje parduotuvėje dar nėra, programavimo paslaugos turėtų būti vykdomos taip, kad šie ženklai kuo greičiau atsirastų jums priklausančioje administravimo platformoje.

Pirkimas be registracijos bei supaprastinti apsipirkimai

Drąsiai galima sakyti: 21 amžiaus gyventojams patinka visi sprendimai, kurie leidžia sutaupyti bent šiek tiek laiko. Na, o pirkimas be registracijos yra vienas iš jų. Atviresni internetinių parduotuvių lankytojai pripažįsta, kad registracija yra vienas labiausiai erzinančių ir jų laiką vagiančių procesų. Taigi, jei jūsų internetinėje parduotuvėje pirkimus bus galima atlikti be jos, galite tikėtis didesnio lankytojų srauto. Taip pat naudingu pasirinkimu gali tapti ir vieno lango apsipirkimai, kuomet visas pirkimo procesas įvykdomas viename internetinės parduotuvės puslapyje. Tai – greita ir labai patogu, tad žavi daugelį internetinių parduotuvių pirkėjų.

Internetinės parduotuvės paskyra socialiniuose tinkluose

Internetinės parduotuvės reklama sociliniuose tinkluose Būkite matomi socialiniuose tinkluose. Sukurkite internetinės parduotuvės paskyrą juose ir dalinkitės svarbiausiomis naujienomis, informuokite apie specialius pasiūlymus, pristatykite naujas prekes. Ne paslaptis, kad didelė dalis vartotojų socialiniuose tinkluose apsilanko po keliolika ar net po keliasdešimt kartų per parą, todėl galite būti tikri – jūsų žinutė bus netrukus pamatyta, perskaityta ar išgirsta.

Papildomi pasirinkimai

Visai nesvarbu, kokios prekės ieško žmogus: kosmetikos priemonių, rašiklių ar puodelio – kiekvienas iš šių pasirinkimų yra neatsiejamas nuo daugelio kitų, siekiant susikurti iš tiesų gražią, patogią bei funkcionalią namų aplinką. Pavyzdžiui, kosmetikos priemonėms gali būti reikalinga talpi kosmetinė; rašikliams – patogus dėklas ar kokybiško popieriaus bloknotas, tuo tarpu puodelis taip pat gali būti papildytas įvairiais aksesuarais: stilingais šaukšteliais, puošniais padėkliukais, o, galbūt dailiu indeliu, kuriame laikysite kavai ar arbatai skirtus pagardus. Taigi, jūsų internetinėje svetainėje turėtų būti įdiegti tokie funkciniai sprendimai, kurie leistų pirkėjui matyti prekes, susietais su tais gaminiais, kuriuos jis jau įsidėjo į savo prekių krepšelį. Labai tikėtina, kad jis bus papildytas viena ar keliomis pasiūlytomis prekėmis.

Riboto laiko nuolaidų kuponai

Pirkėjai niekada neatsisakys galimybės už tas pačias prekes mokėti mažiau. Taigi, nedidelės vertės nuolaidų kuponai yra puikus pasirinkimas, tačiau, kad pardavimai augtų, nepamirškite dar vienos aplinkybės – kuponais turėtų būti galima pasinaudoti tik tam tikrą laiko tarpą, pavyzdžiui, 1 mėnesį. Pirkėjai, nenorėdami prarasti galimybę apsipirkti pigiau, netrukus suplanuoti dar vieną apsilankymą jūsų interneto parduotuvėje.

Mažos dovanėlės skatina sugrįžti

Internetinės parduotuvės dovana Mažos dovanėlės stiprina draugystę – šį posakį žino kiekvienas, o svarbiausia tai, kad ši taisyklė galioja ne tik galioja ne asmeniniame gyvenime, bet ir verslo pasaulyje. Taigi, lepinkite savo klientus dovanėlėmis – tai bus viena iš priežasčių, kitą kartą čia ir vėl sugrįžti.

Taigi, kalbant, kokie pardavimų skatinimo metodai yra patys naudingiausi, būtų galima suskirstyti juos į dvi grupes: įvairūs funkciniai sprendimai bei nefunkciniai sprendimai. Pirmajai grupei priskiriamas turinio pateikimo įvairiomis kalbomis; pritaikymas mobiliesiems telefonams bei planšetėms; specialių pasiūlymų pateikimas pirmajame interneto svetainės puslapyje; paieškos funkcija; pasitikėjimo ženklo integracija; papildomi pasirinkimai; pirkimas be registracijos; internetinės parduotuvės paskyra socialiniuose tinkluose ir t.t., antrajai – riboto laiko nuolaidų kuponai; patrauklios dovanėlės. Tačiau bene pats svarbiausias dalykas yra tai, kad visi šie sprendimai ne tik padidins pardavimus, bet ir lems geresnę vartotojo apsipirkimo patirtį.

Pasirengę pradėti?

Jei Jums patiko mūsų darbai ir sprendimai, kviečiame bendradarbiauti! Norint sužinoti preliminarią paslaugų kainą, papasakokite mums daugiau apie savo projektą.

scroll
Vardas yra privalomas
Įsitikinkite ar įvestas el. paštas yra teisingas.
Įsitikinkite ar įvestas el. paštas yra teisingas.
Projekto tipas*
Pasirinkite projekto tipą
Trumpai aprašykite savo projektą.
Preliminarus biudžetas
iki 1000 €
virš 1000 €
virš 5000 €
virš 10.000 €
* Privalomi laukai
Pažymėkite, kad sutinkate su www.soliduskodas.lt privatumo politika.
Pažymėkite varnelę, kad nesate robotas.

Užklausa išsiųsta

Dėkojame, Jūsų užklausa nusiųsta. Pasistengsime Jums atsakyti kuo greičiau.