Internetinė parduotuvė yra vienas jūsų verslo veidų. Kaip jaustumėtės, jei susidomėję jūsų asmenybe per pasimatymą jus paliktų dėl išvaizdos? Tikriausiai taip pat, kaip jaučiatės supratę, jog jūsų siūlomas produktas ar paslauga tikrai reikalinga klientams, tačiau jie išeina iš jūsų parduotuvės taip nieko ir nenusipirkę. Kodėl tai vyksta? Pakalbėkime apie TOP 10 priežasčių, dėl kurių klientai palieka jūsų internetinę parduotuvę.
Internetinių parduotuvių kūrimas apima kelias fazes, kurių metų parduotuvė kuriama pagal kliento norus bei atsižvelgiant į verslo poreikius, tačiau ne mažiau svarbi ir testavimo fazė. Praleidus šią fazę ar ne pilnai įsijautus į klientą, rizikuojate būti vienintelis, kuriam parduotuvės valdymas bus suprantamas.
Sakysite dizainas paskutinėje vietoje, žmonės pirks jei tai produktas, kurio ieškojo? Netiesa. Tyrimais įrodyta, jog egzistuoja skirtingi pirkėjų tipai: vieniems vizualus pateikimas svarbesnis, kitiems mažiau, tačiau skaičiai kalba už save – tvarkingose ir akį traukiančiose elektroninėse parduotuvėse klientai užtrunka ilgiau, o ir pinigų išleidžia daugiau. Gražu ar ne – tai jau skonio reikalas, tačiau jūsų internetinė parduotuvė turi būti sukurta taip, kad būtų patraukli pirkėjams.
Lietuvoje džiaugiamės vienu greičiausių internetų pasaulyje, todėl ilgai besikraunantis puslapis sukelia dar didesnes blogas emocijas nei ten, kur žmonės yra pratę prie prasto ryšio. Natūralu, jei skirtingus puslapius krauna skirtingai? Naudojate itin aukštos raiškos paveikslėlius, kai tuo tarpu kiti pateikia tik tekstą. Na, šiuo atveju klientai to neapskaičiuoja. Auganti ir į verslą ateinanti tūkstantmečio karta (angl. Millennials) reiškia, jog jūsų internetinės parduotuvės užkrovimo laikas yra labai svarbus. Mokslinis tyrimas įrodė, jog beveik pusė klientų (47%) tikisi, jog jūsų puslapį užkraus per dvi sekundes! (šaltinis: tenzing.com) Kodėl tai svarbu? Pažvelkite į žymų konversijos rodiklio kritimą didėjant užkrovimo laikui.
Ko šiais laikais nėra Facebook.. jūsų verslo? Prarasite apie 50% pirkėjų, kurie susidomėję jūsų verslu pasitiki socialiniais tinklais gauti papildomą informaciją ir ieško atsiliepimų (angl. review).
Jūsų internetinė parduotuvė sukurta ir veikia, tačiau tuo jūsų darbas nesibaigia. Kinta mados, vartotojų lūkesčiai, o taip pat – atsinaujinti turi ir jūsų parduotuvė. Visada būti ant naujausių tendencijų bangos ne jums? Visiškai suprantama. Jei jūsų verslo esmė – išlikti savitais ir nesivaikyti tuo metu populiariausių sprendimų, nebūtina keisti spalvų vos jos ateina į madą, tačiau visiškai nesikeisti yra tas pats, kaip kartą vaikui nupirkus šaunius ir geros kokybės šliauštinukus tikėtis, jog jis juos galės vilkėti ir sulaukęs 18.
Daug kas apsilanko, bet pardavimai maži? Pasitikrinkite savo statistiką – galbūt klientai išeina palikę jau sukrautą prekių krepšelį. Taip gali atsitikti dėl kelių priežasčių: kai kurie pirkėjai tiesiog mėgsta į krepšelį įsidėti prekes, dėl kurių pirkimo dar nėra tvirtai apsisprendę, tačiau daug dažniau – jį palieka, jei yra nemaloniai nustebinti papildomų išlaidų. Dar prieš jūsų internetinės parduotuvės kūrimo pradžią apgalvokite kokius pristatymo būdus ir kainas siūlysite bei tai aiškiai komunikuokite pirkėjams. Taip pat, egzistuoja daugybė papildomų būdų, tokių kaip iššokantis priminimas, jog iki nemokamo atvežimo klientui klientui tetrūksta tik kelių eurų – tai dar ir paskatins pirkėją išleisti daugiau pinigų jūsų parduotuvėje!
Norime, kad klientai registruotųsi, nes tikimės taip laimėti jų lojalumą, tačiau ar tai darytumėte, jei žinotumėt, jog kai kuriuos žmones būtina registracija tik atbaido? Jei tiksliau, 2018 metais net 35% pirkėjų nebaigė apsipirkimo supratę, jog teks užsiregistruoti (https://www.annexcloud.com/blog/31-shopping-cart-abandonment-statistics-for-2018/). Taip galbūt prarasite keletą el. pašto adresų, kuriems galėtumėte nusiųsti naujienlaiškį ir priminti apie akcijas, tačiau, vertinant kiekvieno žmogaus individualumą, sukurkite šansą tam trečdaliui, kuris jūsų prekės nori čia ir dabar, suteikdami jam šansą nusipirkti ją svečio principu.
Jei kruopščiai sekate savo jau kelerius metus egzistuojančios ir lūkesčių nepateisinančios ar naujai sukurtos internetinės parduotuvės statistiką, tikriausiai atkreipėte dėmesį į skaičiuką, rodantį kiek žmonių parduotuvėje užtruko vos kelias sekundes. Kas tai? Rašydami SEO straipsnius siekiate savo paslaugą matyti aukščiausiose pozicijose, bet nepamirškite, kad raktažodžiai turi būti ne tik tie, kurie pritraukia didžiausią klientų dėmesį, bet ir tie, kurie iš tiesų atitinka jūsų verslą ir jo galimybes. Pritraukti ir nuvilti pirkėjai gali pradėti neigiamai atsiliepti apie jus ir jūsų ženklą, tad geriau pasitarkite su savo SEO paslaugas teikiančia firma ir nusistatykite tinkamus ir teisingus raktažodžius.
Taip, mes gyvename protingų telefonų ir.. jais pasikliaujančių žmonių amžiuje. Tai irgi reikia įvertinti norint, kad verslas būtų sėkmingas. Kiek investuojate į SEO paslaugas, tekstų rašytojus ir naujausias technologijas, leidžiančias pamatyti produktą 360 laipsnių kampu? O dizaineriams, kurie užtikrintų, jog puslapio vaizdas ir funkcionalumas išlieka toks pat tiek puslapį atidarant kompiuteriu, tiek telefonu? Tikriausiai tikitės, jog didesnius pirkinius žmonės atlieka ramiai įsitaisę namuose prie kompiuterio, tačiau vis dažniau ir vis didesni apsipirkimai daromi per telefoną ar planšetę, tad kurkite internetinę parduotuvę, galinčią puikiausiai veikti per visus įrenginius neapsiriboję vien kompiuteriu.
Gali atrodyti, jog šiais laikais visi ir viską daro internetu: nuo nuotraukų peržiūros iki registracijos į renginius, tad jo jau nebijome. Tačiau ir vėl, panagrinėję statistiką matome, kad ne visi ir ne visais puslapiais pasikliauja. Pirkėjai palieka internetinę parduotuvę susikūrę savo prekių krepšelį, bet nesumokėję, jei parduotuvė neatrodo pakankamai saugi. Vienas iš populiariausių ir tampančių savaime suprantamų saugumą ir autentiškumą užtikrinančių faktorių yra SSL sertifikato naudojimas.
Be SSL sertifikato naršyklė atrodo šitaip:
Su SSL sertifikatu naršyklė atrodo taip:
Kai kurie klausimai skamba pažįstamai? Peržiūrėkite savo elektroninės parduotuvės statistiką – galbūt galite kažką pakeisti. Vartotojų elgsena nuolatos kinta: net jei sukūrėte puikų produktą ar paslaugą, jos pristatymas bei pateikimas turi kisti kartu su pirkėjų lūkesčių ir norų kaita. Tai padaryti padeda tokios priemonės kaip Google Analytics, HotJar, taip pat – A/B testavimas. Per daug galvos skausmo? Kreipkitės į specialistus. „Solidus kodas“ padės kiekviename internetinės parduotuvės kūrimo žingsnyje, o taip pat – ir rasti geriausius SEO paslaugų paketus jūsų verslui.
Jei Jums patiko mūsų darbai ir sprendimai, kviečiame bendradarbiauti! Norint sužinoti preliminarią paslaugų kainą, papasakokite mums daugiau apie savo projektą.